مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:352019-11-19اقتصادي

طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی به توسعه اشتغال خراسان شمالی کمک می کند


مدیر توسعه و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی، متناسب با تمام اقشار جامعه طرح ریزی شده است و می تواند به توسعه اشتغال استان کمک کند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر توسعه و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی، متناسب با تمام اقشار جامعه طرح ریزی شده است و می تواند به توسعه اشتغال استان کمک کند.

محمد اربابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمرکز بر اعطای وام های کم بهره در توانمندسازی افراد، کارآیی لازم را نداشته است، اضافه کرد: تولید در استان کار دشواری نیست اما تولیداتی که بازار پسند باشند و خلاهای استان را پر کنند اندک است.

وی ادامه داد: در طرح توسعه مشاغل خانگی به این مسائل توجه شده است و امیدواریم جهاددانشگاهی به عنوان نهاد تسهیل گر در پیاده سازی این طرح بتواند اهداف این طرح را محقق کند.

مدیر توسعه و کارآفرینی اداره کل تعاون کارو رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه مزایای این طرح بسیار زیاد است، اظهار کرد: پایین تر بودن هزینه های راه اندازی کسب و کار، انعطاف پذیری این طرح و متناسب بودن برای اشتغال تمام افراد جامعه از مزیت های مهم این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی به توسعه اشتغال خراسان شمالی کمک می کند

طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی به توسعه اشتغال خراسان شمالی کمک می کند