مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:152019-11-19اقتصادي

مردم با هوشیاری نقشه دشمنان را خنثی کردند


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اخلالگران بدانند که در میان مردم هیچ جایگاهی ندارند، گفت: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است و با برهم زنندگان آن برخورد قاطع و قانونی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار نورعلی یاری اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به مصوبه سران سه قوه مبنی بر سهمیه بندی بنزین، تعدادی از اجیرشدگان ضدانقلاب و سلطنت طلب سعی در برهم زدن آرامش و امنیت مردم داشتند که با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی پلیس نقشه شوم آنان ناکام ماند.

وی افزود: کسانی که قصد اخلال ، بی نظمی و تعدی به حقوق مردم را دارند و یا قانون گریز هستند ، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه اجازه نمی دهیم روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است دچار اخلال شود بررسی ها حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است و نهادهای امنیتی و انتظامی کشور این افراد را شناسایی کرده اند.

وی نعمت امنیت را از بزرگترین نعمت ها برشمرد و گفت: با هدایت داهیانه و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران کشوری امن در منطقه پرتلاطم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بازوی پر توان ولایت در تمام عرصه های جامعه است از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با هوشیاری نقشه دشمنان را خنثی کردند

مردم با هوشیاری نقشه دشمنان را خنثی کردند