مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-19اقتصادي

کسی نباید به بهانه گرانی بنزین، گران فروشی کند


مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه پذیرفته نیست که کسی به بهانه گرانی بنزین اقدام به گران فروشی کند، گفت: مجموعه مدیریت بازرسی اصناف با شدت با تخلفات گران فروشی برخورد خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با بیان اینکه پذیرفته نیست که کسی به بهانه گرانی بنزین اقدام به گران فروشی کند، گفت: مجموعه مدیریت بازرسی اصناف با شدت با تخلفات گران فروشی برخورد خواهد کرد.

جواد محمدی فشارکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بعد از اعلام رسمی افزایش نرخ بیزین از بامداد جمعه 24 آبان ماه، بازرسی اصناف اصفهان از صبح همان روز به حالت آماده باش درآمد، اظهار کرد: در همان ساعات نخست روز جمعه تمام بازرسان اتاق اصناف بازرسی های خود را از واحدهای صنفی از جمله نانوایی ها، کله پزی ها و .

آغاز کردند.

وی با بیان اینکه از روز جمعه تاکنون بازرسی ها به صورت مداوم در حال انجام است، افزود: 87 بازرس ثابت، 242 بازرس افتخاری و در مجموع 329 بازرس در سطح عرضه بعد از افزایش قیمت بنزین بر وضعیت بازار نظارت می کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان توضیح داد: بازرسان افتخاری به عنوان مشتری صوری اقدام به خرید می کنند و در صورت هرگونه تخلف اقدام به اعمال قانون کرده و پرونده تخلفات به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی نباید به بهانه گرانی بنزین، گران فروشی کند

کسی نباید به بهانه گرانی بنزین، گران فروشی کند