مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 06:002019-11-19سياسي

جزییات جذب سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی/ آغاز پذیرش از بهمن


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح «سرباز ماهر» در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح از بهمن ماه سال جاری توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشوری اجرا می شود.

- معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح سرباز ماهر در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح از بهمن ماه سال جاری توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشوری اجرا می شود.

مختار جلالی جواران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح سرباز ماهر در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به دلیل اهمیت این موضوع، اخیرا جلسه مشترکی بین دانشگاه و ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شده و این موضوع بحث و بررسی شد.

ارائه دوره های کوتاه مدت مهارتی تک درس وی افزود: در این جلسه مقرر شد در مرحله اول، دوره های کوتاه مدت مهارتی تک درس متناسب با نیازهای نیروهای نظامی و انتظامی ارائه شده و در مرحله دوم دوره آموزش پودمانی ارائه شود که در نهایت دوره ای پودمانی که ارائه خواهد شد قابل تجمیع باشد و بعد از چند پودمان مدرک رسمی کاردانی به کارشناسی ارائه شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: یک کارگروه متشکل از نمایندگان دانشگاه جامع علمی کاربردی و نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح برای پیگیری و ساماندهی این طرح تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جذب سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی/ آغاز پذیرش از بهمن

جزییات جذب سرباز ماهر در دانشگاه علمی کاربردی/ آغاز پذیرش از بهمن