مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:452019-11-19حوادث

زلزله قطور خسارت جزیی به واحدهای مسکونی وارد کرد


مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: زلزله بامداد امروز در منطقه قطور خوی خسارات مالی جزیی به برخی واحدهای مسکونی وارد کرد.

- امیرعباس جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زمین لرزه منطقه قطور خوی خسارت جانی در پی نداشت افزود: بر اساس بررسی های اولیه این زمین لرزه خسارات جزیی به برخی واحدهای مسکونی خشتی و گلی در این منطقه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیروهای مدیریت بحران در منطقه حاضر هستند افزود: در حال بررسی میزان دقیق این زمین لرزه هستیم ولی بر اساس شواهد اولیه خسارات خیلی جزیی بوده که در صورت نیاز آماده جبران این خسارات هستیم.

جعفری با بیان اینکه هم اکنون نیروهای مدیریت بحران در تمام شهرهای استان در حال آماده باش هستند گفت: آذربایجان غربی به دلیل حادثه خیز بودن به خصوص در نیمه دوم سال زمینه آماده باش همیشپی نیروهای مدیریت بحران را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه جعفری با بیان اینکه امسال 110 زمین لرزه در استان و محدوده 50 تا 100 کیلومتری آذربایجان غربی روی داده است عنوان کرد: از این تعداد 45زمین لرزه در استان، 43 زمین لرزه تا حریم 50 کیلومتری و 22 زمین لرزه نیز بین 50 تا 100 کیلومتری آذربایجان غربی به وقوع پیوسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله قطور خسارت جزیی به واحدهای مسکونی وارد کرد

زلزله قطور خسارت جزیی به واحدهای مسکونی وارد کرد