مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:352019-11-19اقتصادي

طراحی سازوکار تهاتر کالا میان ایران و چین


رییس اتاق بازرگانی از طراحی ساز و کاری برای تهاتر کالا میان ایران و چین به منظور افزایش مبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور خبر داد.

- ، ​ رییس اتاق بازرگانی، ​صنایع، معادن و کشاورزی تهران از طراحی ساز و کاری برای تهاتر کالا میان ایران و چین به منظور افزایش مبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور خبر داد.

مسعود خوانساری در هشتمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه این تهاتر کالایی هم از طریق چین و هم از طریق هنگ کنگ اجرایی خواهد شد افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که در سفر اخیر هیئت اتاق بازرگانی تهران به چین امضا شد این ساز و کار در مرحله نهایی شدن و اجرایی شدن است که موجب می شود در طرح های همکاری دو کشور سرعت و سهولت ایجاد شود.

وی اضافه کرد: در سفر اخیر ما به چین، چینی ها اعلام آمادگی کردند که در طرح های زود بازده معدنی و کشاورزی ایران سرمایه گذاری کنند که البته به علت تحریم ها این سرمایه گذاری به صورت غیر مستقیم خواهد بود ضمن اینکه انجمن مشاغل زود بازده چین هم اعلام آمادگی کرد که در طرح های نیروگاهی ایران سرمایه گذاری کند.

رییس اتاق بازرگانی، ​صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت:​ در این سفر آژانس های گردشگری چین هم اعلام آمادگی کردند که ایران را نیز به مقصد گردشگران چینی تبدیل کنند تا سهمی از گردشگران چینی که در واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سازوکار تهاتر کالا میان ایران و چین

طراحی سازوکار تهاتر کالا میان ایران و چین