مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:302019-11-19اقتصادي

29 کتاب فروشی؛ مجری طرح پاییزه کتاب در کردستان


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد کردستان از مشارکت 29 کتاب فروشی استان در اجرای طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: از این تعداد 21 کتاب فروشی در مرکز استان و هشت کتاب فروشی در شهرستان های تابعه هستند.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد کردستان از مشارکت 29 کتاب فروشی استان در اجرای طرح پاییزه کتاب خبر داد و گفت: از این تعداد 21 کتاب فروشی در مرکز استان و هشت کتاب فروشی در شهرستان های تابعه هستند.

عبید رستمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح های حمایتی مربوط به کتاب اظهار کرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتاب خوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتاب فروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.

وی با اشاره به آغاز طرح پاییزه کتاب افزود: در این طرح کتاب فروشی های دارای شرایط لازم، پس از ثبت نام می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند و مؤسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتاب فروش ها پرداخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 کتاب فروشی؛ مجری طرح پاییزه کتاب در کردستان

29 کتاب فروشی؛ مجری طرح پاییزه کتاب در کردستان