مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 05:202019-11-19اقتصادي

آغاز دهمین جلسه دادگاه 9 متهم پولی و بانکی


دهمین جلسه رسیدگی به اتهام های 9 متهم پولی و بانکی در شعبه اول دادگاه ویژه جرایم اقتصادی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، بر اساس کیفرخواست؛ اتهام های این متهمان، مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت نسبت به وجوه بانک های ملت و پارسیان است.

فساد در خرید و فروش کشتی، پرداخت وجوه به مهدی فلاحتیان، واگذاری نفت خام به رحمت اله باختری، تحصیل مال نامشروع و موضوع سفر های محرمانه در کنار قاچاق حرفه ای ارز به ترکیه هم از اتهام های مطرح شده در این پرونده است.

در جلسه گذشته متهم علی دیواندری، مدیرعامل اسبق بانک های ملت و پارسیان بخشی از دفاعیات خود را درباره پرداخت تسهیلات به متهم مهدی فلاحتیان و عملکرد شرکت پارسیس از شرکت های زیرمجموعه بانک پارسیان ارائه کرد که ناتمام ماند و قرار است در جلسه امروز بخش دیگری از دفاعیات خود را ارائه کند.

مشارکت در اخلال عمده نظام اقتصادی از طریق تشکیل و سرکردگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت به بانک ملت و پارسیان به مبلغ 16 هزار دلار و مشارکت در قاچاق حرفه ای ارز از طریق سفر های محرمانه و دریافت مبلغ 500 هزار یورو از طریق شرکت داریس هم از اتهام های دیگری است که در این پرونده مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دهمین جلسه دادگاه 9 متهم پولی و بانکی

آغاز دهمین جلسه دادگاه 9 متهم پولی و بانکی