مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 04:402019-11-19سياسي

راه اندازی دبیرخانه دائمی مناسب سازی فضای شهری در یزد


معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که بهسازی و مناسب سازی شهر یزد رویکرد اصلی جشنواره ملی گردشگری معلولین است، گفت: راه اندازی دبیرخانه دائمی «مناسب سازی فضای شهری» نقش مهمی در تحقق اهداف عالی شعار «یزد شهر دوستدار معلول» ایفا می کند.

- ایسنا/یزد معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که بهسازی و مناسب سازی شهر یزد رویکرد اصلی جشنواره ملی گردشگری معلولین است، گفت: راه اندازی دبیرخانه دائمی مناسب سازی فضای شهری نقش مهمی در تحقق اهداف عالی شعار یزد شهر دوستدار معلول ایفا می کند.

حسین صالحیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های معاونت خدمات شهری شهرداری یزد، اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف این معاونت تقویت زیر ساخت های شهری برای بهره برداری تمام اقشار و گروه های شهری است.

وی برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری معلولین را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار شهرداری در راستای تقویت و زیرساخت های عمومی شهر یزد دانست و افزود: این رویداد فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در شناخت دقیق زیرساخت ها و نیازهای حوزه مناسب سازی شهری ایفا می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در ادامه با بیان این که معلولین ضایع نخاعی هم مثل دیگر شهروندان حق استفاده از خدمات شهرداری را دارند، گفت: ما سعی کردیم به وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دبیرخانه دائمی مناسب سازی فضای شهری در یزد

راه اندازی دبیرخانه دائمی مناسب سازی فضای شهری در یزد