مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 04:202019-11-19سياسي

پیش بینی عجیب رهبر انقلاب از نقشه براندازی سال 98 چه بود؟


سید مهدی حاجی آبادی؛ کمی به عقب بازگردیم.

آذرماه سال 1368 رهبر انقلاب که به تازگی دوران رهبری و زعامت ایشان آغاز شده بود، - / ایران 2020! حضرت آیت الله خامنه ای در آذرماه سال 68 خبر از تشکیل سمیناری با عنوان اسلام و تشیع توسط رژیم صهیونیستی و جلساتی توسط اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی برای براندازی جمهوری اسلامی در برنامه ای 30 ساله، دادند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - سید مهدی حاجی آبادی؛ کمی به عقب بازگردیم.

آذرماه سال 1368 رهبر انقلاب که به تازگی دوران رهبری و زعامت ایشان آغاز شده بود، در سخنرانی ویژه ای پیش بینی غریبی کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای خبر از تشکیل سمیناری با عنوان اسلام و تشیع توسط رژیم صهیونیستی دادند و از جلساتی توسط اندیشمندان و سیاستمداران امریکایی برای شکل دهی طرح های براندازی ده، بیست و سی ساله دادند و فرمودند: این ها راجع به اسلام، کارشناس و متفکر دارند که می نشینند و در باره ملت ها و اندیشه ها و روحیات و مذاهب گوناگون پرونده هایی درست می کنند و در مراکز فرهنگی و تحقیقاتی و جاسوسی خود، تمام آن پرونده های آرشیو شده را دوباره مطرح می کنند و کار های تحقیقاتی جدید انجام می دهند؛ این که می شنویم که در اسراییل سمیناری تحت عنوان شناخت اسلام و تشیع در ایران برگزار می شود، به همین معنا و در همین جهت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی عجیب رهبر انقلاب از نقشه براندازی سال 98 چه بود؟

پیش بینی عجیب رهبر انقلاب از نقشه براندازی سال 98 چه بود؟