مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 22:202019-11-18اقتصادي

بیش از 7 هزار خانوار عشایر در خراسان رضوی داریم


مدیرکل بیمه روستایی و عشایری خراسان رضوی با بیان اینکه در خراسان رضوی بیش از 7 هزار خانوار عشایر داریم، گفت: 187 هزار سرپرست خانوار روستایی فاقد هرگونه پوشش بیمه اجتماعی هستند که شناسایی شده اند.

- محمود کاظمی در گفت وگو با خبرنگار فارس بردسکن، اظهار کرد: در خراسان رضوی 336 هزار بهره بخش کشاورزی داریم و بیش از 156 هزار خانوار تحت پوشش بیمه هستند که حدود 30 درصد ضریب پوشش بیمه ای را تشکیل می دهند.

مدیرکل بیمه روستایی و عشایری خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس سرشماری سال 95 بیش از 516 هزار خانوار روستایی شناسایی و سرشماری شده اند که در سطح کشور بیشترین جمعیت روستایی را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی بیش از 7 هزار خانوار عشایر داریم، افزود: 187 هزار سرپرست خانوار روستایی فاقد هرگونه پوشش بیمه اجتماعی هستند که شناسایی شده اند.

کاظمی افراد از کار افتاده را 625 نفر ذکر کرد و گفت: 10 هزار و 589 مستمر بگیر در استان وجود دارد که در سطح کشور از نظر تعداد بیمه رتبه دوم را دارا هستیم.

مدیرکل بیمه روستایی و عشایری خراسان رضوی با بیان اینکه در مجموع 315 مستمر بگیر در خلیل آباد تحت پوشش قرار دارند، افزود: در این شهرستان 3 هزار و 755 سرپرست خانوار فاقد بیمه شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 هزار خانوار عشایر در خراسان رضوی داریم

بیش از 7 هزار خانوار عشایر در خراسان رضوی داریم