مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 20:452019-11-18پزشكي

عیادت مسؤولان خلخال از بیماران دیالیزی


هم زمان با هفته دیالیز و بیماران کلیوی، مسؤولان شهرستان خلخال از بیماران بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال عیادت کردند.

- هم زمان با هفته دیالیز و بیماران کلیوی، مسؤولان شهرستان خلخال از بیماران بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال عیادت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شامگاه گذشته همزمان با هفته دیالیز و بیماران کلیوی مسؤولان شهرستان خلخال از بیماران بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال عیادت کردند.

امام جمعه و مسؤولان شهرستان خلخال ضمن دلجویی از بیماران بستری در این بخش، از زحمات و تلاش های پرستاران و پزشکان بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) قدردانی و بر لزوم ارائه خدمات شایسته تر به این بیماران تاکید کردند.

پرویز وکیلی، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال از تجهیز بخش دیالیز این بیمارستان به 4 دستگاه دیالیز جدید خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان خلخال بیش از 50 بیمار دیالیزی و پیوندی وجود دارد که در هفته سه نوبت از خدمات بخش دیالیزی بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال استفاده می کنند.

وی افزود: داروهای مورد استفاده این بیماران هزینه بر بوده و خانواده ها در تامین هزینه آن با مشکل مواجه هستند، هر چند بخش عظیمی از این داروها جزء داروهای مشمول بیمه قرار گرفته ولی همچنان نیازمند حمایت از بیماران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیادت مسؤولان خلخال از بیماران دیالیزی

عیادت مسؤولان خلخال از بیماران دیالیزی