مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 20:352019-11-18اقتصادي

نظارت بازرسان تاکسیرانی افزایش می یابد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، با اشاره به از سرگیری فعالیت نیمی از ناوگان اتوبوسرانی در شهر گفت: در حال حاضر 500دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف و تندرو، - فعالیت می کنند.

علیرضا صلواتی در گفت وگو با ایسنا از خسارت دیدگی 28 دستگاه اتوبوس به صورت کامل و آسیب به 60 دستگاه اتوبوس دیگر در ناآرامی های اخیر خبر داد و افزود: این اتوبوس ها در روز شنبه که ناوگان حمل و نقل با تمام ظرفیت خود فعال بود، خسارت دیدند به همین دلیل روز گذشته تعداد ناوگان فعال در شهر به 300اتوبوس کاهش یافت و تا پایان روز دوشنبه تعداد اتوبوس ها به 500 دستگاه افزایش یافت.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و کاهش تقاضای سفر در دو روز گذشته، ظرفیت کنونی ناوگان اتوبوسرانی را جوابگوی جابجایی شهروندان دانست و گفت: در حوادث اخیر به 5 ایستگاه قطار شهری نیز خسارت وارد شده که به محض تامین ایمنی مسافران، مترو آماده جابجایی مسافران خواهد شد.

صلواتی باتوجه به خسارت های سنگینی که به ایستگاه های قطار شهری وارد شده، بازسازی ایستگاه ها را زمان بر دانست و ادامه داد: 25تقاطع نیز به طور کامل آسیب دیده و تجهیزات چراغ های راهنمایی و رانندگی همچنین سیستم های هوشمند آنها تخریب شده که تاکنون 10 تقاطع به وضعیت عادی بازگشته و تلاش می کنیم تا یک هفته آینده تمام چراغ های راهنمایی و رانندگی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بازرسان تاکسیرانی افزایش می یابد

نظارت بازرسان تاکسیرانی افزایش می یابد