مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:552019-11-18اقتصادي

هیچ مرجعی بدون مجوز ستاد تنظیم بازار امکان افزایش قیمت ها را ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: هیچ مرجع قانونی بدون کسب اجازه از ستاد تنظیم بازار استان امکان افزایش قیمت ها در بخش خصوصی و دولتی را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حاجی پور عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در راستای رصد بازار و مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور بنا به تاکید استاندار مرکزی به صورت روزانه تشکیل و در آن پیگیری مسایل و مشکلات مردم انجام می شود.

وی ادامه داد: براساس گزارشات رصد بازار توسط تیم های بازرسی و علی رغم تاکیدات لازم مبنی بر عدم افزایش قیمت ها، اقلام و کالاهایی که در اختیار واحدهای صنفی و تولیدی بوده در بعضی از حوزه ها برای شهروندان با افزایش قیمت ارایه شده که نسبت به بررسی تمامی شکایات در این حوزه با قید فوریت باید اقدام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: خوشبختانه در چارچوب سیاست هایی که در راستای نظارت و بازرسی وجود دارد با واحدهای متخلف برخورد شده است و با همکاری سازمان تعزیرات و دادستانی دو واحد متخلف پلمب شد و در این بازه زمانی پرونده های تعزیرات تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شده است.

حاجی پور گفت: با توجه اعلام کارشناسان بازرسی در حوزه ارائه خدمات و افزایش قیمت در حوزه آژانس های مسافری و مجموعه خدمات درون شهری و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مرجعی بدون مجوز ستاد تنظیم بازار امکان افزایش قیمت ها را ندارد

هیچ مرجعی بدون مجوز ستاد تنظیم بازار امکان افزایش قیمت ها را ندارد