مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:552019-11-18اقتصادي

پست آذربایجان شرقی آماده تحویل کارت های سوخت است/ تحویل7320کارت در3روز


مدیرکل پست آذربایجان شرقی از آمادگی ادارات پست استان برای تحویل کارت های سوخت صادر شده به مردم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پوربزرگ عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: طبق قرارداد شرکت پست با شرکت نفت، کارت سوخت صادر شده توسط این شرکت به دست صاحبان کارت ها می رسد که در این راستا شرکت پست استان وظیفه توزیع 133 هزار کارت سوخت را برعهده داشت که تا قبل از مطرح شدن بحث سهمیه بندی بنزین، 80 درصد آن ها توزیع شده بود.

وی ادامه داد: اما مابقی کارت ها به دلیل ناقص بودن یا نادرست بودن آدرس صاحبان کارت ها در باجه های معطله ادارات پست بوده و صاحبان کارت ها باید برای دریافت این کارت، خود به ادارات پست در تبریز و یا شهرستان مراجعه کنند چرا که اداره پست به دلیل دراختیار نداشتن آدرس صحیح صاحبان کارت، قادر به توزیع این تعداد کارت نیست.

پوربزرگ با بیان اینکه تمامی ادارات شرکت پست آماده تحویل کارت ها به صاحبانشان هستند، گفت: روز جمعه و از ساعت هفت و نیم صبح تا هشت شب تمامی دفاتر آماده خدمت رسانی به مردم بودند که تنها در این روز هزار و 527 نفر به ادارات پست استان مراجعه کرده و کارت سوخت خود را تحویل گرفتند.

وی ادامه داد: این آمار مجموعا و در طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به هفت هزار و 323 توزیع موفق رسید اما با این وجود هم اکنون 27 هزار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست آذربایجان شرقی آماده تحویل کارت های سوخت است/ تحویل7320کارت در3روز

پست آذربایجان شرقی آماده تحویل کارت های سوخت است/ تحویل7320کارت در3روز