مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:062019-11-18سياسي

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی/ رقابت برای 368 پست اداری خراسان شمالی


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی از آغاز انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کشور خبر داد و گفت: - حسین فرجی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون جدید استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی استان همراه با سراسر کشور از آزمون در دسترس داوطلبان و ثبت نام شدگان در سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

وی از برگزاری این آزمون در روز پنج شنبه 30 آبان ماه خبر داد و گفت: هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در خراسان شمالی با سهمیه 368 نفر در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین برگزار می شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی داوطلبان ثبت نام شده برای این آزمون را 8 هزار و 532 نفر عنوان کرد و افزود: 64 درصد این تعداد معادل 5 هزار و 437 نفر خانم ها و 3 هزار و 95 نفر نیز از آقایان در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه به تشریح تقسیم سهمیه های دستگاه های اجرایی استان پرداخت و گفت: 12 دستگاه اجرایی استان دارای سهمیه استخدامی هستند که آموزش و پرورش بیشترین ظرفیت اعلام شده در استان را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی/ رقابت برای 368 پست اداری خراسان شمالی

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی/ رقابت برای 368 پست اداری خراسان شمالی