مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 17:052019-11-18اقتصادي

نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان تشدید شده است


مدیرکل راهداری استان کردستان از تشدید نظارت ها بر ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، البرز حسینی مدیر کل راهداری استان کردستان با بیان اینکه رانندگان کاملا توجیه شده اند و هیچگونه وقفه ای در سرویس های حمل و نقل وجود ندارد، اظهار داشت: براساس مصوبه جدید سهمیه ناوگان حمل و نقل بین شهری با پلاک عمومی تک سوز 750 لیتر در ماه و د گانه سوز 450 لیتر در ماه است.

مدیر کل راهداری استان کردستان از گلایه رانندگان در خصوص شارژ نشدن سهمیه بنزین آبان ماه خبر داد و افزود: هنوز کارت های سوخت شارژ نشده است و رانندگان از سوخت آزاد استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه در صورتی که بعضی از کارت های سوخت افراد غیر فعال است ،جای نگرانی نیست: اضافه کرد: این افراد باید به اداره پست مراجعه کنند و کارت سوخت جدید خود را دریافت کنند.

حشمت الله صیدی، شهردارسنندج نیز در سخنانی در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: طی سه روز گذشته هیچ گونه افزایش نرخی برای تاکسی ها نداشته ایم و در صورتی که مشاهده شود تخلف است و با آن برخورد می شود.

وی همچنین از طرحی برای ساماندهی آژانس های مجوز دار خبر داد و گفت: آژانس های مجوز دار در سامانه اصناف ایرانیان ثبت نام کنند تا میزان مصرف آنها تعیین شود تا به نام آژانس افرادی از سهمیه بنزین سو استفاده نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان تشدید شده است

نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان تشدید شده است