مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 16:452019-11-18حوادث

دستگیری 15 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت موتورسیکلت در سراوان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 15 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه موتورسیکلت، در شهرستان سراوان و اعتراف آنها به 17 فقره سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس آگاهی با دریافت اظهارات مالباختگان و همچنین شباهت شیوه و شگرد وقوع سرقت ها دریافتند که پای یک باند بزرگ و حرفه ای درمیان است.

وی تصریح کرد: با بررسی سرنخ های موجود و انجام یکسری اقدامات تخصصی در مرحله اول 9 نفر اعضای این باند که از افراد سابقه دار شهرستان بوده و در نقاط مختلف بخش جالق سراوان سکونت داشتند، شناسایی شدند.

سردار قنبری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان با شناسایی مخفیگاه این 9 متهم طی هماهنگی قضایی در چند عملیات هماهنگ و ضربتی همه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

وی بیان داشت: با دستگیری این متهمان، 5 نفر اعضای دیگر این باند نیز در بخش جالق شناسایی و همزمان طی چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دیگر دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 15 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت موتورسیکلت در سراوان

دستگیری 15 نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت موتورسیکلت در سراوان