مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:502019-11-18اقتصادي

در مشهد خون از دماغ کسی نیامد/جوانان ما آبروداری کردند


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور گفت: در شهر ما خون از دماغ کسی نیامد و هیچ خسارت مالی هم نداشتیم.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور گفت: در شهر ما خون از دماغ کسی نیامد و هیچ خسارت مالی هم نداشتیم.

علیرضا رزم حسینی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان خراسان رضوی در خصوص اعتراضات شکل گرفته در نتیجه افزایش قیمت بنزین در برخی شهرهای کشور اظهار کرد: ما در شورای تامین تصویب کرده بویم که سنگ می خوریم اما سنگ نمی زنیم، اینکه نیروی انتظامی ما اگر سنگ خورد دست بلند نکند روی مردم و جوانان، اگرچه این ها جوانان فریب خورده ما هستند.

وی ادامه داد: عده ای کینه از انقلاب اسلامی دارند، بحث آن ها جداست و آن ها دشمن ما هستند و می خواهند به هر شکلی اسلحه به دست بگیرند که دستگاه قضا با آن ها بنابر قانون برخورد می کند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در هیچ استانی پلیس در ابتدای قضیه هیچ تعرضی به مردم نداشته است ولی وقتی فردی بانک را آتش می زند پلیس باید امنیت را حفظ کند.

نیروهای امنیتی و انتظامی وظیفه خود را در امنیت شهر و استان انجام می دهند.

رزم حسینی در خصوص وضعیت استان خراسان در این روزها گفت: جوانان ما آبروداری کردند و امنیت استان را حفظ کردند و بزرگترها نصیحت به موقع انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مشهد خون از دماغ کسی نیامد/جوانان ما آبروداری کردند

در مشهد خون از دماغ کسی نیامد/جوانان ما آبروداری کردند