مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:402019-11-18دانش

مرکز توانمندسازی مهارتی و مشاوره شغلی دانشجویان سیستان و بلوچستان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه سیستان و بلوچستان، مرکز توانمندسازی مهارتی و مشاوره شغلی با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، - مرکز توانمندسازی مهارتی و مشاوره شغلی با حضور دکتر غلامرضا رضایی رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه سیستان و بلوچستان، مرکز توانمندسازی مهارتی و مشاوره شغلی با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرآیند اصلی نیازسنجی مهارتی، ارائه خدمات مشاوره شغلی و آموزشی و همچنین ارائه خدمات مهارت آموزی موردنیاز بازار کار به دانشجویان با تکیه با ظرفیت های بالقوه و بالفعل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایجاد شده است.

رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این مرکز درخصوص لزوم مهارت آموزی اظهارداشت: در چند سال اخیر به خاطر اشباع شدن بازار اشتغال برای تحصیل کردگان دانشگاهی، لزوم فراگیری یک مهارت برای هر دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی ضروری است.

وی بیان داشت: در یکی از نشست های روسای دانشگاه های کشور طرح فعال سازی توانمندسازی مهارتی مطرح شد و مورد استقبال قرار گرفت و مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توانمندسازی مهارتی و مشاوره شغلی دانشجویان سیستان و بلوچستان افتتاح شد

مرکز توانمندسازی مهارتی و مشاوره شغلی دانشجویان سیستان و بلوچستان افتتاح شد