مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:352019-11-18اقتصادي

آماده صدور دانش ذخیره سازی خون بندناف به کشورهای مختلف هستیم


مدیرعامل بانک خون بندناف با بیان اینکه در طی سال های مختلف روند رو به رشدی در ذخیره سازی خون بند ناف داریم، گفت: از افتخارات ما این است که دانش ذخیره سازی خون بندناف در کشور ما بومی است و آمادگی صادرات این دانش را داریم.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل بانک خون بندناف با بیان اینکه در طی سال های مختلف روند رو به رشدی در ذخیره سازی خون بند ناف داریم، گفت: از افتخارات ما این است که دانش ذخیره سازی خون بندناف در کشور ما بومی است و آمادگی صادرات این دانش را داریم.

مرتضی ضرابی - مدیرعامل بانک خون بندناف - در نشست خبری عصر امروز 27 آبان با اصحاب رسانه اظهار کرد: پانزدهم نوامبر مصادف با خون بند ناف در جهان است که نشان از اهمیت این مسئله در جهان است.

وی افزود: امروز این عنصر حیات بخش که زمانی به عنوان زباله بیولوژیک شناخته می شد، منبعی از سلول های بنیادی است و می تواند در عرصه های مختلف درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

ضرابی تصریح کرد: در حال حاضر 31 دفتر نمایندگی خون بند ناف در سراسر کشور و دو دفتر نمایندگی نیز در اربیل عراق در حال فعالیت است و تاکنون 120 هزار نمونه خون بند ناف جمع آوری شده که بزرگ ترین بانک خون بند ناف هیبرید در خاورمیانه است.

این مسئول ادامه داد: همچنین از سایر کشورها چون ترکیه، رومانی، عراق، افغانستان، انگلیس، کانادا و ترکمنستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده صدور دانش ذخیره سازی خون بندناف به کشورهای مختلف هستیم

آماده صدور دانش ذخیره سازی خون بندناف به کشورهای مختلف هستیم