مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:102019-11-18اقتصادي

برخورد با رانندگان متخلف/ تا پایان امسال ثبت نام مسکن ملی تمام می شود


وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که سهمیه بنزین برای همه ناوگان حمل و نقل عمومی و خدماتی در نظر گرفته شده است و با رانندگانی که نرخ کرایه را افزایش دهند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین تقدیر از دست اندرکاران عملیات حج تمتع سال 1398 در هواپیمای جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: برای همه ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی های درون شهری و برون شهری سهمیه سوخت در نظر گرفته شده که این سهمیه برای سواری های کرایه برون شهری 750 لیتر است و چند روز اخیر آبان ماه را برای آنها در نظر گرفته ایم و هیچ گونه خساستی برای تعیین و اختصاص سهمیه سوخت این ناوگان که به مردم خدمت رسانی می کند به خرج نمی دهیم.

وی با بیان این که سهمیه بندی سوخت برای کمک به قشر عظیمی از مردم است تاکید کرد: اگر افزایش نرخ کرایه از سوی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی صورت بگیرد جرم محسوب می شود و با آنها برخورد می شود.

تا پایان امسال ثبت نام مسکن ملی تمام می شود وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که در پی اصلاح قیمت سوخت آیا قیمت ها در حوزه راه و شهرسازی و حمل و نقل تغییر می کند یا خیر تاکید کرد: هیچ قیمتی تغییر نخواهد کرد و از همه اقدامات تورم زا پرهیز می کنیم چرا که هدف ما حمایت از مردم به ویژه قشر متوسط به پایین جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با رانندگان متخلف/ تا پایان امسال ثبت نام مسکن ملی تمام می شود

برخورد با رانندگان متخلف/ تا پایان امسال ثبت نام مسکن ملی تمام می شود