مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:052019-11-18سياسي

چهره های برجسته در عرصه تبلیغ دین تجلیل می شوند


رییس دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به تجلیل از تعدادی چهره برجسته در عرصه تبلیغ دین در قم، گفت: این مراسم با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی نجفی قدسی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت به مناسبت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی برنامه ای با همکاری مجمع عالی حکمت با حضور آیت الله العظمی جوادی آملی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسمی طی روزهای چهارشنبه 29 و پنجشنبه 30 آبان ماه در بیت علامه طباطبایی، افزود: برنامه روز چهارشنبه با محوریت انجمن اصول با حضور آیت الله العظمی سبحانی و برنامه پنجشنبه شب با محوریت انجمن تبلیغ حوزه با حضور حضور آیت الله العظمی نوری همدانی برگزار می شود.

رییس دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به تجلیل از تعدادی چهره برجسته در عرصه تبلیغ دین در روز پنج شنبه، تصریح کرد: از آیت الله سید رسول هاشم محلاتی به دلیل تألیفات متعدد در علوم اسلامی و تاریخ اسلام و همچنین تصحیح کتب حدیثی، حجت الاسلام پورمحمدی امام جمعه مراغه و آیت الله میرباقری عضو مجلس خبرگان به واسطه سوابق بسیاری که در عرصه تبلیغات دینی داشته اند، تجلیل به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره های برجسته در عرصه تبلیغ دین تجلیل می شوند

چهره های برجسته در عرصه تبلیغ دین تجلیل می شوند