مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 14:002019-11-18اقتصادي

هر 10 روز یکبار برای خانوارها پرداختی داریم


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن اعلام اینکه سال آینده علاوه بر پرداخت یارانه نقدی، 15 هزار و 400 میلیارد تومان برای کاهش فقر پرداخت می شود، - گفت: به طور میانگین هر 10 روز، یک پرداخت به خانوارها خواهیم داشت تا مدیریت مصرف برایشان آسان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد بودجه گفت: در جلسه امروز ستاد بودجه منابع و مصارف هدفمندی یارانه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تلاش ما این است در طول ماه، سه پرداخت منظم داشته باشیم؛ یکی پرداخت یارانه نقدی است که انجام می شود، دوم پرداخت حمایت معیشتی است و سوم پرداخت حقوق و اعتبارات عمرانی است.

نوبخت گفت: به گونه ای عمل کنیم که به طور میانگین هر 10 روز یک پرداخت به خانوارها داشته باشیم تا مدیریت مصرف برایشان آسان شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: علاوه بر پرداخت نقدی یارانه در سال آینده، 15 هزار و 400 میلیارد تومان برای کاهش فقر که جزو سیاست های دولت دوازدهم است، صرف خواهیم کرد.

پرداخت 24 هزار میلیارد تومان برای گندم و دارو وی افزود: 12 هزار میلیارد تومان حداقل برای پرداخت های گندم و 12 هزار میلیارد تومان برای یارانه دارو در سال آینده صرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر 10 روز یکبار برای خانوارها پرداختی داریم

هر 10 روز یکبار برای خانوارها پرداختی داریم