مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:552019-11-18ورزشي

اقتصاد قم باید با جذب سرمایه گذاران رشد داده شود


اقتصاد شهر قم باید با شناسایی ظرفیت ها و جذب سرمایه گذاران رشد داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی سقاییان نژاد ظهر دوشنبه در دیدار جمعی از مدیران شهرداری قم با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: همزمان با روز قم که به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم نامگذاری شده است، همه ساله به صورت ویژه برای معرفی ظرفیت های مختلف دینی، فرهنگی و اقتصادی گام های بسیاری برداشته و به قدمت تاریخی این شهر نیز پرداخته می شود.

وی با اشاره به اینکه هر 10 سال یکبار کشورهای اسلامی یک شهر را به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب می کنند، افزود: امیدواریم بتوانیم در سال 1407 با انجام هماهنگی های لازم و رسیدن به جایگاه مورد نظر، قم به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود.

شهردار قم تصریح کرد: هر چند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، ورزش و جوانان و حوزه هنری اقداماتی را برای روز قم انجام داده اند ولی راه اندازی یک جریان در سطح ملی و بین المللی در خصوص روز قم نیازمند مشارکت همه ارگان ها و نهادها است.

سقاییان نژاد با بیان اینکه قرا بود همایش سرمایه گذاری در قم 28 تا 30 آبان ماه در این شهر برگزار شود که زمان آن به روز دیگری موکول شده است، گفت: اقتصاد شهر قم باید در جهت شناسایی ظرفیت ها و جذب سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد قم باید با جذب سرمایه گذاران رشد داده شود

اقتصاد قم باید با جذب سرمایه گذاران رشد داده شود