مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:352019-11-18اقتصادي

30 هزار بازرس در سطح بازار حضور دارند


نایب رییس اتاق اصناف تهران از نظارت مستقیم 30 هزار بازرس از اتاق های اصناف سراسر کشور بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار خبر داد.

- ابراهیم درستی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار در روز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوب شد که هیچ واحد تولیدی و عرضه کننده کالا حق افزایش قیمت ندارد.

وی با بیان اینکه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رعایت این مصوبه از سوی تولیدکنندگان را به دقت رصد می کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه به صورت قاطع با هرگونه گران فروشی از سوی مبادی تامین کالا برخورد خواهد شد.

نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران ادامه داد: همچنین بازرسان اتاق اصناف بر رعایت قیمت های مصوب از سوی واحدهای صنفی و خرده فروش ها در سطح بازار نظارت دارند به گونه ای که 30 هزار بازرس از اتاق های اصناف سراسر کشور نظارت مستقیم بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار دارند.

وی ادامه داد: در این زمینه گشت های مشترک اتاق اصناف، تعزیرات و سازمان صمت نیز برقرار است و با هرگونه گران فروشی در محل برخورد خواهد شد.

نایب رییس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: بازار بزرگ تهران از ابتدای امروز در آرامش کامل در تمام صنوف از جمله طلافروش، پوشاک، مسگرها و پارچه فروش فعالیت خود را آغاز کرد و همه در کمال آرامش و امنیت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار بازرس در سطح بازار حضور دارند

30 هزار بازرس در سطح بازار حضور دارند