مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-18اقتصادي

 2 درصد مسئولین مازندران را بانوان تشکیل می دهند


مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران گفت: براساس آمارهای سال گذشته حدود 2 درصد مسئولین مازندران، بانوان هستند و آمار جدید آن در حال بررسی است.

- سمیه قاسمی طوسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برای امسال تغییر و تحولات خوبی در زمینه امور بانوان استان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: رویکردی که استاندار مازندران نسبت به مدیران دستگاه های اجرایی داشتند، آن ها را ملزم به داشتن یک معاون خانم در ارگان های مختلف کردند.

وی با اشاره به اینکه بانوان در عرصه های مدیریتی این توانایی، انگیزه و اشراف را داشته و می توانند در حیطه کاری خود جزء افراد قوی در دستگاه های اجرایی باشند، تصریح کرد: برای انتخاب بانوان به عنوان یک مسئول در نهادهای اجرایی دقت می کنیم و در این زمینه به مدیران ذی ربط گوشزد شده که این حساسیت را قبل از انتخاب آن ها داشته باشند.

مدیر کل امور بانوان استانداری مازندران خاطرنشان کرد: بعد از انتخاب بانوان به عنوان مسئول اجرایی در نهادها باید اختیاراتی به آن ها داده تا برای سایر بانوان در حل مشکلات راه گشا باشند.

نمایشگاه فصلی و دائمی مناسب ترین راه برای بانوان توانمند مازندرانی قاسمی طوسی افزود: بانوانی که توانمندی داشته و مشکل در فروش محصول خود دارند، در این زمینه با نماینده ولی فقیه مازندران صحبت هایی شده که به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 2 درصد مسئولین مازندران را بانوان تشکیل می دهند

 2 درصد مسئولین مازندران را بانوان تشکیل می دهند