مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:152019-11-18بين الملل

وحشت ژنرال اسراییلی از توان نظامی جهاد اسلامی فلسطین


یکی از ژنرالهای بارز ارتش رژیم صهیونیستی که فرمانده یکی از یگانهای نظامی مستقر در مرز غزه است به افزایش توان جنبش جهاد اسلامی فلسطین اذعان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، یکی از ژنرالهای بارز ارتش رژیم صهیونیستی که فرمانده یکی از یگانهای نظامی مستقر در مرز غزه است به افزایش توان جنبش جهاد اسلامی فلسطین اذعان کرد.

ژنرال لبیرون باتیتو فرمانده تیپ جنوبی در لشگر غزه در نشستی با نماینده شورای شهر اشکول اذعان کرد: جهاد اسلامی روز به روز قوی تر می شود.

جهاد اسلامی بر توان نظامی خود می افزاید.

این در حالی است که اخیرا رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی فلسطین از موشکی در جریان نبرد 11 نوامبر استفاده کرده است که جدید بوده و هراس تل آویو درباره توان نظامی آنرا به دنبال داشته است.

کانال 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین موشکی به اسراییل شلیک کرده است که کلاهک جنگی به وزن 300 کیلوگرم دارد.

این موشک در منطقه ای در شهرک های اطراف غزه اصابت کرده است و حفره ای به قطر 16 متر و عمق دو متر ایجاد کرده است.

این رسانه اسراییلی اذعان کرد: این موشک مقادیر به مراتب بیشتر از موشک هایی که گروههای فلسطینی در غزه استفاده می کنند، مواد منفجره داشته است که حجم آن اسراییلی ها را غافلگیر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت ژنرال اسراییلی از توان نظامی جهاد اسلامی فلسطین

وحشت ژنرال اسراییلی از توان نظامی جهاد اسلامی فلسطین