مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:102019-11-18اقتصادي

بی اثر بودن اصلاح قیمت سوخت در افزایش نرخ خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری


اصلاح قیمت سوخت تاثیری در افزایش نرخ خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری نخواهد داشت و با تقویت نظارت ها از افزایش قیمت ها جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در حاشیه مراسم بهره برداری از ایستگاه الندشت خط دوم قطارشهری مشهد افزود: امسال دولت برای طرح قطار شهری مشهد انتشار اوراق مشارکت به مبلغ 30 هزار میلیارد ریال را پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: طرح های قطار شهری مشهد با سرعت خوبی در حال اجراست و از شرایط خوبی در این باره برخورداریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط موجود و سهمیه بندی بنزین پیش بینی می شود استفاده شهروندان از سیستم حمل و نقل عمومی و قطار شهری افزایش یابد از این رو تلاش می شود هر چه سریعتر خطوط قطار شهری کامل شود.

علیرضا رزم حسینی افزود: خراسان رضوی با مشارکت و همراهی مردم در روزهایی که دشمنان خارجی و برخی در داخل به دنبال برهم زدن انسجام، وحدت و آبادانی کشور هستند از این آزمون سربلند بیرون آمد که جای تشکر دارد.

وی به امضای 128 هزار میلیارد تومان موافقنامه سرمایه گذاری در این استان نیز اشاره و بیان کرد: در حوزه حاشیه شهر مشهد هم اقداماتی جدی در دست اجرا است بطوری که تا سال آینده بخشی از محدوده حاشیه مشهد به منطقه ای برخوردار تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اثر بودن اصلاح قیمت سوخت در افزایش نرخ خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری

بی اثر بودن اصلاح قیمت سوخت در افزایش نرخ خدمات حمل و نقل درون شهری و برون شهری