مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-18سياسي

تصویب ماده 4 لایحه درآمد پایدار شهرداری ها/ تثبیت اختیارات شوراها


مشاور شهردار تهران در امور توسعه منابع پایدار، از تصویب ماده 4 لایحه درآمد پایدار شهرداری ها خبر داد و گفت: با تصویب این ماده اختیارات شوراهای اسلامی شهر و و روستا تثبیت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مناف هاشمی در خصوص آخرین وضعیت بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری ها در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی این لایحه از روز گذشته در صحن آغاز شد.

روز گذشته کلیات لایحه، مواد یک تا سه و تبصره های مواد چهار تصویب شد.

وی افزود: لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها یکی از لوایحی است که شهرداری ها از سال 62 منتظر بودند به مجلس راه پیدا کند و با تلاش بسیار با طرح دو فورتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحن راه پیدا کرد.

مشاور شهردار تهران در امور توسعه منابع پایدار در خصوص تاثیرگذاری این لایحه بر شرایط شهرداری ها عنوان کرد: در صورت تصویب این لایحه مباحث مرتبط با نوسازی اصلاح می شود.

سهم شهرداری ها از جرایم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری محل واریز شده و در ماده 4 اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا محکم تر می شود.

هاشمی ادامه داد: در ماده 9 این لایحه سهم شهرداری ها و دولت در مالیات ها و اختلافات موجود در لایحه مالیات بر ارزش افزوده و برابری سهم شهرداری ها و دولت هم در این ماده بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ماده 4 لایحه درآمد پایدار شهرداری ها/ تثبیت اختیارات شوراها

تصویب ماده 4 لایحه درآمد پایدار شهرداری ها/ تثبیت اختیارات شوراها