مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:352019-11-18بين الملل

کوشکی: برای آمریکا موضوع اعتراض در ایران مهم نیست؛ خشونت آن مهم است


انگلیس، آمریکا و حتی رسانه هایی که مستقیم و غیرمستقیم با صهیونیست ها همکاری می کنند در تشویق اعتراضات خشن در ایران و گسترش این اعتراضات نقش جدی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در پی ناآرامی ها و اغتشاشات چند روز اخیر در برخی شهرهای ایران در پی گران شدن بنزین، آمریکایی ها باز هم بیکار ننشسته و با صدور بیانیه هایی از این اعتراضات حمایت کردند، از جمله در این خصوص مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد که آمریکا صدای مردم ایران را شنیده و از آنها حمایت می کند.

در همین خصوص، محمدصادق کوشکی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با بیان اینکه آمریکایی ها از بعد از پیروزی انقلاب چند سیاست موازی را علیه جمهوری اسلامی در پیش گرفتند، عنوان کرد: یک سر طیف براندازی جمهوری اسلامی و سر دیگر طیف تضعیف جمهوری اسلامی در راستای ناکارآمدی آن و ایجاد بی اعتمادی بین مردم و حاکمیت بود.

وی با ذکر این نکته که مدتی است آمریکایی ها از براندازی ناامید شده و متوجه شدند ساختار جمهوری اسلامی به حدی از ثبات رسیده که امکان براندازی وجود ندارد، یادآور شد: به همین خاطر تمرکز آنها بر تضعیف جمهوری اسلامی است که این تضعیف منجر به ناکارآمدی نظام در انجام وظایفش و گسترش بی اعتمادی بین مردم و نظام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: برای آمریکا موضوع اعتراض در ایران مهم نیست؛ خشونت آن مهم است

کوشکی: برای آمریکا موضوع اعتراض در ایران مهم نیست؛ خشونت آن مهم است