مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:262019-11-18سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی در استان نیازمند ریشه یابی فرهنگی است


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند ریشه یابی فرهنگی و افزایش اطلاعات حقوقی و قانونی مردم است.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند ریشه یابی فرهنگی و افزایش اطلاعات حقوقی و قانونی مردم است.

ناصرعتباتی قبل از ظهر امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جمع برخی از مسئولین استانی اظهار کرد: یکی از مسائلی که باعث دامن زدن به برخی از آسیبهای اجتماعی در سطح جامعه می شود، پایین بودن سطح آگاهی مردم از مسائل حقوقی و قانونی است رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: باید فرهنگ مراجعه به وکیل و مشاور در بین مردم تقویت شده و سطح آگاهی حقوقی و قانونی مردم افزایش یابد تا شاهد کاهش ورودی پرونده ها به مراجع قضایی باشیم.

به گفته وی جامعه ما امروز بیشتر از هرچیز نیازمند ترویج فرهنگ گذشت، مصالحه و ایثارگری است بطوریکه بسیاری از جرایم انجام شده در استان جرایم خرد بوده و نبودن صبر و گذشت باعث بالا رفتن آمار ورودی پرونده ها شده است.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه هایی مانند آموزش پرورش به عنوان نهاد تاثیرگذار، باید از ابتدا به دنبال تقویت روحیه ایثار و گذشت در جامعه باشند، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی لازم باید به صورت همه فهم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی در استان نیازمند ریشه یابی فرهنگی است

کاهش آسیب های اجتماعی در استان نیازمند ریشه یابی فرهنگی است