مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 12:202019-11-18سياسي

انجام موفق پروازهای حج امسال علیرغم دشمنی عربستان


مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران ایر توانست با تکیه بر توان متخصصان این شرکت، عملیات حج امسال را با وجود مشکلات فراوان با موفقیت به پایان برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تورج دهقانی زنگنه امروز در مراسم تقدیر از دست اندرکاران عملیات حج تمتع امسال در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: امسال ایران ایر با توان فوق العاده توانست این عملیات را به پایان برساند، در حالی که بسیاری به ما می گفتند هما این نیرو را ندارد، ولی کادر پروازی هما این توانمندی را نشان داد و ثابت کرد در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایی که باشد، چه در عملیات حج و چه در عملیات نظامی از غیرممکن، ممکن می سازد.

وی ادامه داد: هما در تمتع امسال میزبان حدود 90 هزار زائر از 19 استان بود که توانست حجاج را با 724 پرواز و مجموعا 4 هزار و 333 ساعت پرواز به سرزمین وحی منتقل کرده و به کشور برگرداند، در حالی که میانگین تأخیر پروازهای حج امسال کمتر از 9 دقیقه بود.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: در حج تمتع توانستیم علیرغم اعمال محدودیت ها، برای استفاده از ناوگان موجود در داخل و زمان محدود انجام عملیات رفت و برگشت حجاج و همزمانی آنها با عملیات پروازهای تابستانی، با اتکا به متخصصان مجموعه ایران ایر به عنوان شرکت حامل پرچم ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام موفق پروازهای حج امسال علیرغم دشمنی عربستان

انجام موفق پروازهای حج امسال علیرغم دشمنی عربستان