مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:502019-11-18فرهنگي

اعلام آثار برگزیده مسابقه «کتاب دوست داشتنی من»


10 اثر برگزیده مسابقه «کتاب دوست داشتنی من» که به انتخاب شیوه ها و ابزار های متفاوت و جدید برای معرفی کتاب و ترویج کتاب خوانی از سوی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، - 10 اثر برگزیده مسابقه کتاب دوست داشتنی من که به انتخاب شیوه ها و ابزار های متفاوت و جدید برای معرفی کتاب و ترویج کتاب خوانی از سوی کودکان و نوجوانان اختصاص دارد، معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی کانون، معرفی کتاب یکی از شیوه هایی است که بر اساس آن اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش می کنند بچه ها را این شیوه ها به کتاب خوانی تشویق کنند.

در این میان کانون فراخوان این مسابقه را تابستان 1398 منتشر کرد و 2 هزار و 700 کودک و نوجوان عضو مراکز کانون سراسر کشور با ارسال 2 هزار و 2 اثر در قالب فیلم، نماهنگ، پویانمایی، معرفی دیواری کتاب و کتاب سازی در این رقابت شرکت کردند.

بر همین اساس در مجموع از بین این آثار 259 اثر برگزیده استانی به اداره کل آفرینش های فرهنگی کانون در تهران معرفی شد که 111 اثر به بخش فیلم، نماهنگ و پویانمایی و 148 اثر به معرفی دیواری و کتاب سازی اختصاص داشت که مورد داوری کارشناسان معاونت فرهنگی کانون قرار گرفت و در نهایت 10 اثر برگزیده کشوری معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار برگزیده مسابقه «کتاب دوست داشتنی من»

اعلام آثار برگزیده مسابقه «کتاب دوست داشتنی من»