مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:052019-11-18اقتصادي

173طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: هم اکنون 173 طرح نیمه کاره گردشگری در مازندران وجود دارد و با تکمیل آنها بسیاری ازکمبودهای اقامتی و گردشگری رفع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیف الله فرزانه ظهر دوشنبه در نشست تخصصی سرمایه گذاری که با حضور حدود 60 مجری و سرمایه گذار شهرهای آمل، محمودآباد، بابل و فریدونکنار و بابلسر در آمل برگزار شد، افزود: این اداره کل در راستای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری و معرفی این استان در راستای ساری2022 اهتمام ویژه به تکمیل طرح های نیمه کاره خواهد داشت.

وی، طرح های اجرا شده و نیمه کاره گردشگری در مازندران را در بخش های صنایع دستی و رفاهی و خدمات گردشگری بیان کرد و ادامه داد: بسیاری از این طرح ها از پیشرفت فیزیکی 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی عملا رها شده بودند که با برگزاری نشست های تخصصی گردشگری در مناطق شرقی، غرب و مرکز مازندران و دعوت از سرمایه گذاران این شهرها درخواست ها و موانع توقف آنها بررسی و نهایتا تصمیم گیری خواهد شد.

افتتاح 50 پروژه گردشگری تا پایان امسال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح های خوبی در حوزه گردشگری استان افتتاح شده است، اضافه کرد: در حال حاضر برای تکمیل 173 طرح نیمه کاره بخش گردشگری مازندران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

173طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران

173طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران