مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 10:452019-11-18ورزشي

280 ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می شود


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه طی هفته بسیج 280 برنامه در سطح شهرستان اجرا می شود، گفت: از این تعداد 75 برنامه به صورت شاخص خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خوش قدم بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کانون بسیج شاهرود بابیان اینکه عنوان شعار امسال هفته بسیج بسیج 40 سال خدمت، جهاد و شهادت خواهد بود، ابراز داشت: طی این هفته 280 برنامه در سطح شهرستان شاهرود اجرایی می شود که از این تعداد 75 برنامه به صورت شاخص خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه آغازگر برنامه های هفته بسیج دیدار با امام جمعه و تجدید میثاق و دیدار با شهدای شاهرود است، افزود: محوریت برنامه ها خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم و محلات کم برخوردار تدارک دیده شده است و با توجه به گذشت 40 سال از تشکیل بسیج در پنجم آذر سال 58 تلاش شد تا این عدد 40 در تمامی برنامه ها منظور شود.

برگزاری مارتن مقاومت با حضور هزار ورزشکار فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه جهادگران بسیجی خط مقدم جبهه خدمت رسانی به مردم در حوادث مختلف نظیر سیل و زلزله و غیره هستند، ابراز داشت: باوجود گذشت هفت ماه از سیل لرستان و گلستان تنها گروه های جهادی بسیج به صورت جهادی وار در این مناطق حضورداشته و به کارهای عمرانی می پردازند که دراین بین بسیجیان استان و شاهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

280 ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می شود

280 ویژه برنامه هفته بسیج در شاهرود اجرا می شود