مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 10:162019-11-18اجتماعي

بارش برف کار آواربرداری در مناطق زلزله زده را سخت می کند


معاون سیاسی فرماندار شهرستان میانه با بیان این که اکنون در مناطق زلزله زده، بارش برف آغاز شده است، گفت: در چنین شرایط آب و هوایی آواربرداری سخت خواهد شد، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی فرماندار شهرستان میانه با بیان این که اکنون در مناطق زلزله زده، بارش برف آغاز شده است، گفت: در چنین شرایط آب و هوایی آواربرداری سخت خواهد شد، البته ماشین آلات تا حد امکان کار آواربرداری را انجام می دهند.

رسول یعقوبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی و سرما در منطقه، زلزله زدگان نمی توانند در چادر زندگی کنند، مقرر شده طبق خواسته ی هر کسی، کانکسی به عنوان اسکان موقت ارائه شود یا این که هزینه ی اسکان موقت به افرادی که تمایل به اسکان اجاره ای دارند، پرداخت شود.

واحدهای مسکونی 12 الی 15 متری جهت اسکان موقت نیز در حال ساخت است که اطلاعی ندارم چند واحد مسکونی اضطراری در منطقه ساخته شده است.

وی با بیان این که تاکنون 112 نفر از مردم مناطق زلزله زده ی میانه خواستار اسکان موقت در کانکس شدند، گفت: افراد متقاضی برای اسکان موقت اجاره ای می توانند با ارائه ی شماره حساب بانکی، هزینه ی اجاره را که 10 میلیون تومان تعیین شده را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف کار آواربرداری در مناطق زلزله زده را سخت می کند

بارش برف کار آواربرداری در مناطق زلزله زده را سخت می کند