مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-18اقتصادي

«مسیر قانونی برای اعتراضات» دقیقاً یعنی چه؟


آیا منظور این است که مثلا اگر یک حزب سیاسی تقاضای راهپیمایی مسالمت آمیز کند، «مسیر قانونی» برای او ترسیم می کنند یا منظور این است که معترضان می توانند به «دیوان عدالت اداری» شکایت کنند؟ اما آیا می توان از مصوبه سران هم شکایت کرد؟ یا این است که آرام راهپیمایی .

- آیا منظور این است که مثلا اگر یک حزب سیاسی تقاضای راهپیمایی مسالمت آمیز کند، مسیر قانونی برای او ترسیم می کنند یا منظور این است که معترضان می توانند به دیوان عدالت اداری شکایت کنند؟ اما آیا می توان از مصوبه سران هم شکایت کرد؟ یا این است که آرام راهپیمایی کنند و آرام شعار دهند یا اصلا شعار ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: در روزهای اخیر که در اعتراض به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اعتراضاتی درگرفته و شاهد رفتارهایی چون به آتش کشیدن بانک ها یا غارت برخی فروشگاه ها نیز هستیم از زبان مقامات مختلف و در برنامه های مختلف صداوسیما این جمله را زیاد می شنویم که این رفتارها درست نیست - و واقعاً هم درست نیست - و درست این است که اعتراضات از مسیر قانونی ابراز شود.

به صورت مشخص و در بخش های مختلف خبری سیمای جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها چه از زبان مقامات رسمی و چه گزارشگران و خبرنگاران و چه مصاحبه شوندگانی که در نکوهش آتش زنندگان سخن می گویند این عبارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مسیر قانونی برای اعتراضات» دقیقاً یعنی چه؟

«مسیر قانونی برای اعتراضات» دقیقاً یعنی چه؟