مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 10:062019-11-18اقتصادي

یارانه پرداختی سال آینده؛ 302 هزار میلیارد تومان


سال آینده بالغ بر 302 هزار میلیارد تومان منابع و مصارف هدفمندی درنظر گرفته شده است.

- محمدباقر نوبخت در حاشیه هفدهمین جلسه ستاد بودجه در جمع خبرنگاران گفت:سال آینده بالغ بر 302 هزار میلیارد تومان منابع و مصارف هدفمندی درنظر گرفته شده است، به عبارت دیگر میزان یارانه ای است که پرداخت می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: 80 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی سال آینده بین خانوار ها توزیع می شود که نسبت به امسال حداقل 30 هزار میلیارد تومان به خاطر پرداخت های حمایت معیشتی بیشتر است.

وی گفت: بنابراین هرآنچه امسال 30 هزار میلیارد تومان برای پرداخت دوم یارانه ای داریم سال آینده در بودجه تکرار می شود و به صورت مستمر ماهانه پرداخت خواهیم کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: تلاش ما این است در طول ماه سه پرداخت داشته باشیم یکی پرداخت یارانه نقدی است که انجام می شود دوم پرداخت یارانه معیشتی است و سوم پرداخت حقوق است.

نوبخت گفت: تلاش ما این است که به زودی اطلاع رسانی کنیم و به گونه ای عمل کنیم که هر 10 روز به 10 روز یک پرداخت به خانوار ها داشته باشیم تا مدیریت مصرف برایشان آسان شود.

وی افزود: علاوه بر 80 هزار میلیارد تومان پرداخت نقدی یارانه در سال آینده 15 هزار و 400 میلیارد تومان برای کاهش فقر که جزء سیاست های دولت دوازدهم است، صرف خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه پرداختی سال آینده؛ 302 هزار میلیارد تومان

یارانه پرداختی سال آینده؛ 302 هزار میلیارد تومان