مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-18اقتصادي

پرداخت 13 میلیارد تومان سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی مصوب شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بیش از 13 میلیارد تومان به عنوان سرمایه در گردش در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی کردستان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دره وزمی صبح دوشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار داشت: با تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، 13 واحد تولیدی و صنعتی که درخواست تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش را داده بودند، 13 میلیارد و 330 میلیون تومان از طریق بانک های عامل دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه به موضوع تسهیلات تبصره 18 اشاره کرد و افزود: تا کنون در کل کشور 136 مورد برای پرداخت این تسهیلات مصوبه گرفته اند که 10 مورد آن مربوط به استان کردستان است و از این تعداد نیز دو مورد آن پرداخت شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: از طریق منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک ها این تسهیلات پرداخت می شود که تا کنون در کردستان دو واحد تولیدی مبالغ 1.

2 میلیارد تومان و 1.

7 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

دره وزمی با بیان اینکه هشت مورد دیگر نیز در حال پیگیری مراحل پرداخت هستند، یادآور شد: در این خصوص بیش از 100 مورد ثبت نام کردند که به دلیل عدم شرایط لازم، پرونده آنها رد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 13 میلیارد تومان سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی مصوب شد

پرداخت 13 میلیارد تومان سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی مصوب شد