مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:512019-11-18سياسي

دیدار فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی با ظریف


فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و دعوتنامه رسمی ماهاتیر محمد از رییس جمهوری اسلامی ایران را تقدیم وی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه؛ داتو ویرا حاجی مرزوقی یحیی معاون وزیر امور خارجه مالزی و فرستاده ویژه ماهاتیر محمد نخست وزیر این کشور صبح امروز (دوشنبه) با آقای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و در خصوص موضوعات مختلف روابط دوجانبه و سایر حوزه های مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کرد.

آقای ظریف در این دیدار زمینه های موجود برای گسترش همکاری ها خصوصا بر پایه شرایط اقتصادی مکمل در دو کشور را مورد اشاره قرار داد و از همکاری ها در حوزه شرکت های دانش بنیان به عنوان امکانی که می تواند در خدمت همکاری های دو کشور قرار گیرد، یاد کرد.

فرستاده ویژه ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی نیز در این دیدار دعوتنامه رسمی نخست وزیر کشورش برای دعوت از رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در کنفرانس سران در کوآلالامپور را که با هدف بررسی مسائل و معضلات جهان اسلام و یافتن راه حل در شرایط جدید بین المللی در مالزی برگزار می شود، تقدیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی با ظریف

دیدار فرستاده ویژه نخست وزیر مالزی با ظریف