مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:502019-11-18سياسي

سازمان بازرسی در تطبیق عملکرد دستگاهها با قانون جدی است


سازمان بازرسی سازمان کاملا مستقل شبه قضایی است و وظیفه اصلی آن تطبیق عملکرد دستگاه ها با قانون است تا فعالیتها از مسیر تعیین شده منحرف نشود.

- قزوین- بازرس کل استان قزوین گفت: سازمان بازرسی سازمان کاملا مستقل شبه قضایی است و وظیفه اصلی آن تطبیق عملکرد دستگاه ها با قانون است تا فعالیتها از مسیر تعیین شده منحرف نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله آقا علیخانی صبح دوشنبه در جلسه هم اندیشی بازرسی کل استان با دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین، سازمان بازرسی را سازمانی کاملا مستقل شبه قضایی دانست که وظیفه اصلی آن تطبیق عملکرد دستگاه ها با قانون است.

بازرس کل استان قزوین افزود: تمامی دادستان های استان با سازمان بازرسی همکاری نزدیکی دارند و در بسیاری از موارد هنگامی که قرار است هیئت بازرسی در اداره ای مستقر شود نسبت به هماهنگی با دادگستری شهرستان اقدام لازم را صورت می دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری این نشست ها می تواند به نزدیکی دیدگاههای مسئولان کمک کرده و ما را سرعیت به نتایج کاربردی برساند زیرا باور داریم منطق حقوق مانند علم ریاضی نیست منطق خاص خود را دارد.

آقاعلیخانی ادامه داد: موضوع سازمان بازرسی مانند سایر نهادهایی که بعنوان ضابط و یا در حکم ضابط هستند متفاوت است و یکی از ویژگی هایی که در سازمان بازرسی اهمیت دارد قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بازرسی در تطبیق عملکرد دستگاهها با قانون جدی است

سازمان بازرسی در تطبیق عملکرد دستگاهها با قانون جدی است