مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:392019-11-18اقتصادي

رقابت نهادهای سرمایه گذاری بر سر مظنه گیری اوراق جدید منفعت


مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس از شرکت های تامین سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری، بانک ها،  بیمه ها و نهادهای مالی دعوت کرد تا در  رقابت مظنه گیری اوراق جدید منفعت شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بازار سرمایه ایران، ندا بشیری در خصوص سامانه ای که اخیرا تحت عنوان مظنه یابی شرکت مدیریت فناوری بورس رونمایی شده و طی سال جاری تجربه دو بار مظنه گیری دیگر را نیز داشته است، گفت: در این سامانه متقاضیان حقوقی فرصت می یابند پیش از اجرای پذیره نویسی صکوک، با ارسال نرخ کارمزد تعهد پذیره نویسی و حجم قابل تعهد خود، در قبولی سمت اوراق منتشره توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور رقابت کنند.

مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس با اعلام اینکه روزهای سه شنبه 28 آبان و چهارشنبه 29 آبان به عنوان بازه تاریخی دریافت حجم قابل تعهد هریک از نهادها و نرخ های کارمزد تعهد پذیره نویسی متقاضیان در نظر گرفته شده، گفت: درخواست ها در نماد مظنه در سامانه مظنه یابی ثبت و در پایان دوره مذکور، اطلاعات در اختیار وزارت امور اقتصادی و دارایی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه از نکات مورد توجه در شیوه جدید مظنه یابی، پنهان (Hidden) بودن درخواست هاست اضافه کرد: با این ویژگی، مشارکت کنندگان از مظنه های پیشنهادی سایرین مطلع نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نهادهای سرمایه گذاری بر سر مظنه گیری اوراق جدید منفعت

رقابت نهادهای سرمایه گذاری بر سر مظنه گیری اوراق جدید منفعت