مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-18اقتصادي

افزایش قیمت محصولات کشاورزی تخلف محسوب می شود


هیچ گونه افزایش قیمت محصولات کشاورزی به بهانه اصلاح قیمت بنزین پذیرفتی نیست.

- مرکز فارس، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: نهاده های تولید از جمله ذرت، کنجاله سویا و جو با ذخایر مناسب و بدون تغییر قیمت قابل عرضه است و افزایش قیمت محصولات کشاورزی به بهانه اصلاح بنزین پذیرفتی نیست و تخلف محسوب می شود.

محمدمهدی قاسمی افزود: با توجه به اینکه عمده حمل و نقل بخش کشاورزی بر پایه خودرو های گازوییل سوز است و این حامل انرژی اصلاح قیمت نداشته است و نیز در مورد خورد های وانت بنزینی شامل خودرو های حمل شیر و تره بار سهمیه ابلاغی فعلی که مربوط به آبان ماه است و در روز های پایانی آن قرار داریم این میزان پاسخگوی نیازشان خواهد بود و نباید مشکلی در رابطه با افزایش هزینه حمل و نقل وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر اثرات غیر مستقیم افزایش قیمت بنزین، بر هزینه های آحاد جامعه از جمله بهره برداران بخش کشاورزی، از محل درآمد حاصل از اصلاح قیمت بنزین خواهد بود که به این افراد پرداخت می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تاکید کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها و تشکل های بخش کشاورزی موظف هستند افزایش احتمالی قیمت خدمات ارائه شده به بهره برداران این بخش را رصد کرده و موارد افزایش قیمت ها را سریع گزارش داده و پیشنهادات لازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت محصولات کشاورزی تخلف محسوب می شود

افزایش قیمت محصولات کشاورزی تخلف محسوب می شود