مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:182019-11-18اقتصادي

هشدار شدید وزیر صمت به گرانفروشان / اسامی متخلفان اعلام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در چهارمین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار بعد از تصمیم جدید دولت درباره مدیریت جدید مصرف سوخت افزود: - وزیر صمت گفت: برخورد ها با متخلفان و گرانفروشان در بازار باید جدی و موثر باشد و متخلفان بدانند با تخلفات، مماشات نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در چهارمین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار بعد از تصمیم جدید دولت درباره مدیریت جدید مصرف سوخت افزود: با وجود اینکه ذخیره خوبی از کالا ها داریم، اما در کنار تمهیدات اولیه از تولید تا مصرف، حضور خود اصناف در نظارت ها لازم است، زیرا امروز هرگونه گرانفروشی و سوء استفاده، ظلم در حق مردم است بنابراین برخورد ها باید با متخلفان در محل و در سریعترین زمان ممکن صورت گیرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخورد ها با متخلفان و گرانفروشان در بازار باید جدی و موثر باشد و متخلفان بدانند با تخلفات، مماشات نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با همتی که در اصناف مشاهده کردم ان شاء الله تخلفات کمتر و برخورد های کمتری را خواهیم داشت، اما با آن بخش اصناف که مراعات نمی کنند انتظار ما از اتحادیه ها و اصناف مربوط این است که به نحوی برخورد کنند که تخلف دیگر تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید وزیر صمت به گرانفروشان / اسامی متخلفان اعلام می شود

هشدار شدید وزیر صمت به گرانفروشان / اسامی متخلفان اعلام می شود