مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:102019-11-18اقتصادي

واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش پلمب می شوند


فرماندار رامسر با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش فوری پلمب می شوند بر برخورد قاطع با گرانفروشان و کم فروشان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد آزاد پیش ازظهر دوشنبه در ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه با محتکران و گرانفروشان و کم فروشان برخورد قانونی خواهد شد نسبت به پلمپ فوری واحدهای صنفی متخلف هشدار دارد.

وی تصریح کرد: کل تولید بنزین در داخل کشور بوده و عدم مدیریت سبب واردات می شود که با وجود خودکفایی در این بخش پسندیده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست .

وی با بیان اینکه حمل کالاها با وسایل نقلیه غیر بنزین سوز انجام می شود و ضرورتی برای افزایش قیمت کالا وجود ندارد با تاکید نظارت جدی بر بازار گفت: گزارش رصد روزانه قیمت کالاهای اساسی و خدمات، موجودی و ذخیره انبارها، تعداد گشت های بازرسی و تعداد پرونده های تشکیل شده توسط ستاد تنظیم بازار انجام شود.

محمد آزاد افزود: اعتراضات مردمی باید در راستای قانون باشد و شرایطی که برخی افراد سودجو در شهرهای دیگر ایجاد و زندگی را سخت کردند زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با اشاره به نظارت جدی بر بازار برای پیشگیری از افزایش قیمت توسط افراد سودجو خاطرنشان کرد: اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی، طرح ویژه نظارت بر بازار را در دستور کار قرار داده و با گرانفروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش پلمب می شوند

واحدهای صنفی متخلف و گرانفروش پلمب می شوند