مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-18اقتصادي

کارگاه کارآفرینی در جهاددانشگاهی برگزار شد


کارگاه آموزشی «کسب و کارهای خرد و خانگی را بهتر بشناسیم» به همت مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد کارگاه آموزشی کسب و کارهای خرد و خانگی را بهتر بشناسیم به همت مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.

محمدحسین برهمن ، مدیر اشتغال جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه، 27 آبان ماه در حاشیه کارگاه کارآفرینی کسب و کارهای خرد و خانگی را بهتر بشناسیم در یاسوج، اظهار کرد: آشنایی با انواع کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی، توجه به مشاغل خرد برای جوانان و استفاده از فرصت های کارآفرینی با سرمایه کم، افزایش روحیه فرهنگ کارآفرینی، توسعه و گسترش کسب و کارهای خانگی، آشنایی با قوانین و مقررات، راه اندازی کسب و کارهای خانگی و آشنایی دانشجویان با مشاغل موجود در بازار از اهداف برگزاری این کارگاه است.

وی موضوعات کارگاه را تقسیم بندی کسب و کارها، کسب و کارهای نوین و خانگی، قوانین و مقررات راه اندازی کسب و کارهای خانگی، برنامه های دولت و معرفی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی اعلام کرد.

برهمن بیان کرد: شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امروز کشور به گونه ای است که برای حل معضل اشتغال و خروج از بحران های اخیر به ویژه افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه کارآفرینی در جهاددانشگاهی برگزار شد

کارگاه کارآفرینی در جهاددانشگاهی برگزار شد