مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 07:402019-11-18اجتماعي

آموزش و پرورش استثنایی یزد با کمبود نیرو مواجه است


مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان یزد گفت: آموزش و پرورش استثنایی یزد با کمبود نیرو مواجه است و در پایان سال تحصیلی جاری نیز 101 نفر بازنشسته می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی پایدار در جلسه شورای آموزش و پرورش که به دستور جلسه بررسی وضعیت هنرستانهای یزد و آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان استثنایی استان یزد که آمار آنها به 2 هزار و 955 نفر رسیده است، هم اکنون در 73 مرکز مشغول به تحصیل و فراگیری آموزش های مورد نیاز خود هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی علاوه بر آموزش، رسالت توانبخشی را نیز بر عهده دارد، عنوان کرد: با شکل گیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال 82، روند کار آموزش و توانبخشی به دانش آموزان خاص شتاب گرفته است.

پایدار یکی از مشکلات آموزش و پرورش استثنایی را کمبود نیرو دانست و بیان کرد: بدون احتساب نیروهایی که در مرخصی هستند، پیش بینی می کنیم در پایان سال تحصیلی جاری 101 نفر بازنشسته شوند که تنها 24 نفر جایگزین آنها می شوند.

استفاده از ظرفیت سمن ها برای آموزش و پرورش استثنایی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: سمن ها توان مالی ندارند اما در زمینه آموزش می توانند به آموزش و پرورش استثنایی کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش استثنایی یزد با کمبود نیرو مواجه است

آموزش و پرورش استثنایی یزد با کمبود نیرو مواجه است