مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 06:402019-11-18سياسي

لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی توسط مجلس اصلاح شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز به منظور تامین نظر شورای نگهبان لایحه 8 منطقه آزاد تجاری و صنعتی را اصلاح و تصویب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (27 آبان) به منظور تامین نظر شورای نگهبان عنوان لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی را اصلاح کردند.

طبق آن عنوان به لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری-صنعتی، اصلاح محدوده دو منطقه آزاد تجاری-صنعتی و ایجاد مناطق ویژه اقتصادی تغییر پیدا کرد.

همچنین نمایندگان در یکی دیگر از مصوبات خود برای رفع ایراد شورای نگهبان مقرر کردند که اراضی نیمه شمالی جزیره هرمز به وسعت 21 کیلومتر مربع به هم پیوسته و راه اتصال دریای آن به جزیره قشم را مطابق نقشه پیوست پس از تأیید ستاد فرماندهی کل قوا به محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی قشم ملحق و محدوده منطقه آزاد ماکو را مطابق نقشه های پیوست مصوب هیأت وزیران اصلاح شود.

در یکی دیگر از رفع ایرادات شورای نگهبان یک جزء به انتهای بند چهار در مورد شرایط ایجاد منطقه ویژه اقتصادی الحاق شد که براساس آن کلیه هزینه های احداث و نگهداری منطقه ویژه اقتصادی توسط سازمان اداره کننده (سرمایه گذار بخش خصوصی)، تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی توسط مجلس اصلاح شد

لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری صنعتی توسط مجلس اصلاح شد