مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 06:062019-11-18اقتصادي

افزایش سرسام آور قیمت زمین و مسکن در هیدج


افزایش قیمت زمین و مسکن به یکی از دغدغه های جوانان در هیدج تبدیل شده است.

- ایسنا/زنجان افزایش قیمت زمین و مسکن به یکی از دغدغه های جوانان در هیدج تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیدج شهری در 75 کیلومتری زنجان است شهری با مردم خون گرم و اهل علم و ادب که آوازه آنان به واسطه وجود نخبگان و فضلای برجسته چون حکیم هیدجی، واحدهای تولید کفش و وجود واحدهای بوجاری مطرح در کل جهان پیچیده است.

این روزها جوانان هیدجی مانند سایر جوانان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند؛ مشکلاتی که حل آن از مسیر اقداماتی که مسئولان انجام خواهند داد، می گذرد.

هیدج نیز مانند سایر نقاط کشور از افزایش قیمت زمین و مسکن بی بهره نمانده اما روند افزایش قیمت علی رغم سایر نقاط در این شهر هنوز متوقف نشده است.

در گفت وگوی میدانی که با صاحبان املاک و مردم این شهر صورت گرفت، اغلب مردم مهم ترین دلیل این مشکل را کم بودن محدوده شهری، فعالیت دلالان در بازار مسکن و سوق یافتن سرمایه ها به این حوزه با توجه به سود کم بانکی اعلام می کنند؛ برخی نیز بزرگ بودن متراژ زمین های مسکونی را یکی از دلایل گرانی مسکن در این شهر کوچک می دانند.

در کنار مشکلاتی که در حوزه ازدواج با رواج آداب و رسوم غلط و چشم و هم چشمی گریبان گیر جوانان هیدجی شده است، کمبود مسکن نیز گره کوری بر مشکلات آنان زده است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرسام آور قیمت زمین و مسکن در هیدج

افزایش سرسام آور قیمت زمین و مسکن در هیدج